LindaLjung

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Linda Ljung - 15 augusti 2011 22:24

Tjena!


jaa nu har jag fastnat vi datan igen.

men vad ska man göra om man har tråkigt då?


aja, ikväll har mamma och jag kollat på film,

först kolla på på simpsons filmen, alltid lika rolig!!

och sen kolla vi på silent hill, nee usch den filmen gillar jag inte..

men får stunder då jag bara måste kolla på den, vad kan det bero på?? :s

aja, nu har mamma i alla fall gått och lagt sig, och det tänker jag också göra. ska knäppa på en film och somna till hade jag tänkt.


i morgon blir det nog en tripp till ljusdal för att hälsa på syrran och charlie. var ju ett bra tag sen jag träffa dom nu.. så det ska bli roligt :)


aa men godnatt då <33

 

jag har nog mardrömmar inatt :o

Av Linda Ljung - 15 augusti 2011 18:07

hejhej!


nu har denna dag passerat.

och vad har jag gjort då??

jaa typ inget..

var till bollnäs och handla med mamma en sväng, och sen har jag tagit det lugnt. känner mig trött och sliten sen gotland.

menmen, i morgon är jag nog pigg!

vet inte rikigt vad som händer då.

men ska se till att hitta på nått!

kan ju inte sitta hemma och slöa sista veckan på sommarlovet ;P


<3


  tror jag ska åka och kidnappa charlie nån dag :)

Av Linda Ljung - 15 augusti 2011 12:00

ja jag har en mamma och en pappa.

dom är skilda sen länge sen.

Jag tror jag var fyra år när dom skilldes, så jag fatta inte så mycket. och jag har aldrig mått dåligt av det!!


Men min mamma heter i alla fall Marita Svensk.

Hon är 47 år och bor i rengsjö med sin gubbe Leif.

Mamma och jag har alltid stått varandra nära och jag kan prata med henne om allt, vilket är super skönt! Jag älskar att umgås med min mamma. hon är rolig och super snäll och hon förstår en alltid.
Det finns ingen bättre mamma än min mamma!

Mamma jag älskar dig <33


Min pappa heter Benny Ljung.

han bor i segersta med sina höns som inte värper så mycket ägg ^^

Han är 45 år och är super bäst!

det är inte ofta han blir sur, och han ställer alltid upp om han behövs. Pappa har alltid varit en super pappa! finns ingen som är som han. Och jag älskar han så  sjukt mycket så att det är inte sant!
Finns ingen som är bättre än dig pappa <333


Om jag tänker på att om jag skulle förlora någon av mina föräldrar så börjar jag gråta..

Mina föräldrar är helt klart bäst! och jag skulle inte byta bort dom mot något i världen.

Jag älskar er mamma och pappa! <3


   

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards