LindaLjung

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Linda Ljung - 23 augusti 2011 12:00

jag har världes bästa systrar!!

finns inga som är bättre om dom!


Emelie Svensk, bor på gotland och jobbar med grisar.

super snäll och finns alltid där för en!

det dåliga med henne är att hon bor så långt bort så att man typ aldrig träffar henne.


Sandra Ljung, bor i ljusdal med hennes lilla familj. Hon jobbar som frisör på en salong där i ljusdal.

Hon är också super snäll och finns alltid där för mig!


Jag har helt underbara systrar och jag vet inte vad jag hade gjort utan er!!

Älskar er <333


och jag skulle väl kunna skriva hur mycket som helst om dom..

men det skippar jag!

Av Linda Ljung - 23 augusti 2011 08:12

ned räkningen har börjat!!! om bara 4dagar åker jag till turkiet :D woohoo!!

ska bli skönt att slippa skolan i en vecka.. säger jag som precis har börjat (a)

idga blir det ju i alla fall ute dag på karlslund. tror att det kanske kommer att bli en ganska okej dag än då.. bättre än att sitta inne i en lektionssal!!

efter skolan ska pappa och jag åka och köpa present till sandra :)


aja, nu måste jag börja bege mig till skolan.


<3


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards