LindaLjung

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linda Ljung - 23 augusti 2011 08:12

ned räkningen har börjat!!! om bara 4dagar åker jag till turkiet :D woohoo!!

ska bli skönt att slippa skolan i en vecka.. säger jag som precis har börjat (a)

idga blir det ju i alla fall ute dag på karlslund. tror att det kanske kommer att bli en ganska okej dag än då.. bättre än att sitta inne i en lektionssal!!

efter skolan ska pappa och jag åka och köpa present till sandra :)


aja, nu måste jag börja bege mig till skolan.


<3


Av Linda Ljung - 22 augusti 2011 17:46

hej!


idag börja ju skolan igen..

känns inte alls roligt! Men det är väl bara att bita ihop. har ju bara ett år kvar nu :)

men det känns inte som om att man har haft nå sommarlov alls.. har ju jobbat nästan hela sommarn. Men det har ju varit kul det med!!

Har ju i alla fall ganska mycket att se fram emot i höst.. på lördag åker jag ju till turkiet! och sen när jag kommer hem är det personalfest som gäller :)


ikväll ska hanna och jag kolla på film och bara ta det lugnt!

för i morgon ska vi tydligen vara på karlslund och laga mat å göra nått mer med klassen.. vi får se hur det blir!


<3

Av Linda Ljung - 22 augusti 2011 17:43

jaa jag orkar inte knäppa nå kort nu..

men jag hade i alla fall jeans, linne, en blus, trosor, strumpor och bh :)



Av Linda Ljung - 21 augusti 2011 22:06

Tjena!


hade tänkt att jag skulle ta en lugn dag hemma idag..

men jaa blir ju rastlös av att sitta still i en kvart.

så prata med hanna, så vi drog till bollnäs för att hitta på nått. men jaa, vad finns det att göra där då??

jaa, vi gick på a&h å rusta. och sen drog vi på max och käka, sen satt vi där i nån timme och prata å drack kaffe.

vid tre kom jenny med tåget. så då drog vi ut på långnäs.. fanns inte så mycket att göra där.. så vi drog hem till jenny och kolla på film istället :)

så nu har jag sätt pirates of the caribbean on stranger tides.. Den var lite seg, men ändå lite små rolig!! dock så satt jag mest med carinas ipad (a)


 


nu ska jag måla naglarna, och sen knäppa på en film!

godnatt <3

Av Linda Ljung - 21 augusti 2011 12:00

jaa jag tror ju inte på gud eller nått sådant..

jag tror nog mer på livet..

att man ska leva precis så som man vill göra! för man lever ju bara en gång. så varför slösa bort det på att ha tråkigt och inte göra något??

jaa det är väl det jag tror på!!


<3

Av Linda Ljung - 20 augusti 2011 11:43

hej!


trött som jag är så har jag ingen lust till att blogga!!

vet inte vad jag ska skriva å så..


idag ska charlie åka hem. sandra och andreas kommer och hämtar han vid tre.. då ska vi käka mat å så.

ska hem till pappa och hämta bilen också.. om jag nu får låna den!

åå ikväll ska jag vara med hanna! vet inte riktigt vad vi ska hitta på. men nått blir det väl :)


men nu ska vi åka och handla mat .


bye <333

Av Linda Ljung - 20 augusti 2011 11:22

nee usch jag känner inte för det här!!

så slänger upp en bild istället..


 

Av Linda Ljung - 19 augusti 2011 12:00

Jag tänker ta en gammal bästa vän!

Och det är ingen mindre än Rebecka Ljung!

vi är kusiner och har alltid varit med varandra.

hon är ett år yngre än mig, men det märks då inte!

När vi var liten så bodde vi grannar så vi var ju med varandra hela tiden då.

vi bråkade aldrig och hade jämt jätte roligt tillsammans.

nu på senare tider så träffas vi knappt och vi pratar inte med varandra som vi gjorde förr.

och det tycker jag verkligen att vi ska ändra på!

Rebecka är super snäll och rolig.

och jag saknar våra tider tillsammans, alla galenskaper och bus!


<33

   

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards