LindaLjung

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Linda Ljung - 12 augusti 2011 23:11

hejhej


jaa nu bloggar jag igen..

men jag har inget att skiva eller så.

och jag vet faktis inte varför jag logga in här??

har i alla fall nyss varit och hämtat syster som har varit på after work och tränat kubb. Hennes jobb ska tydligen vara med i kubb sm nästa sommar?? haha!

hon ligger i alla fall och sover nu, och det gör pappa också.

tror jag ska ta och krypa ner jag med.

kanske knäppa på en film.

¨tror inte att jag kan somna nu..

i morgon är det ju sista dagen här..

känns tråkigt! men det ska ändå bli ganska skönt att komma hem och bara vara :)


men godnatt <33

Av Linda Ljung - 12 augusti 2011 20:10

         

Av Linda Ljung - 12 augusti 2011 19:21

hejhej


sitter och kollar på film med pappa nu.

vi har hyrt harry potter, den näst sista.

och sen har vi också hyrt "i am number four" som vi ska kika på senare ikväll när emelie kommer hem från sin kubbträning.


känner mig allmänt fet och äcklig idag. och vill bara börja med dieten igen!

har käkat vanligt nu i några veckor.

och jag har säker gått upp massa i vikt igen..

så när jag kommer hem så ska jag motionera och käka lchf!! eller gi.

jaa vi får se vad det blir..

vill ju se bra ut när jag ska åka till turkiet!! ;P



måste försöka att blogga ikapp nu också, har jag varit usel på att blogga när jag jobbat. men det är väl förståligt?? har ju lixom jobbat 12 timmar om dagen.

men nu är jag tillbaka! ska försöka att knäppa bilder också.

är ganska dålig på att lägga upp bilder.

men jag försöker i alla fall :)


aja, film nu! <333


Av Linda Ljung - 12 augusti 2011 11:03

tjena!!


alltså är det redan fredag??

jag tror jag håller på att bli knäpp!

det kan ju inte redan vara fredag??

idag är min sista dag här på gotland.

vart tog den här veckan vägen?? :o

aja, nu ska vi i alla fall ut och åka.

ska ju på det dära jordbruksmuseumet.

och sen blir det nog någon loppis och så.

och vad händer ikväll då??

jaa har inte lust att sitta inne och kolla på film i alla fall.

vill ut på äventyr?? :P

aja, vi hörs sen!


ha en bra dag <333

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards