LindaLjung

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Linda Ljung - 24 augusti 2011 18:05

hejhej


woohoo, nu närmar det sig!! bara två dagar kvar nu :D


Idag var det kökskampen i skolan..

var väl en rätt okej dag. och vi fick ju tårta som vi gjorde under tväligen :)

och jaa vi fick ju träffa ettorna också..


sluta runt ett nån gång. och då åkte jag hem till jenny och prata lite å så..

har varit hemma ett tag nu å så..

vet inte rikigt vad som händer ikväll.. skulle ju ha gått på tranan, men ingen av dom jag skulle gå med orka. Eller jaa jag orkar inte heller!!!

såå blir väl bara en lugn hemma kväll istället..

  vår tårta som vi gjorde på 9 min :P inte illa vaa?? :P hahha


Av Linda Ljung - 24 augusti 2011 12:00

alltså jag har nog allt i min väska^^


plånbok, nycklar, hårspray, trosor, laddare till mobilen, hörlurar, tuggummi (nästan hela tiden), hårborste, kam.. jaa och mycket mer ibland..

men det är väl det jag har jämt i min väska :)



Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards