LindaLjung

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Linda Ljung - 14 augusti 2011 17:16

hejhej!


nu har jag kommit hem.

fast det var ju i morse, men aja jag är hemma igen i alla fall!

resan hem gick bra.

sov från stockholm och hem, och sen har jag sovit ännu mer.

känner mig fortfarade skit trött.

men det ska jag ordna upp med en energy drink (Y)


ikväll ska jag ha filmkväll med hanna.

vet inte rikigt vad vi ska kolla på för filmer än.

men det är sånt som märks!


aja nu ska jag gå och kolla om jag hittar nått att stoppa i magen :)


<3

Av Linda Ljung - 14 augusti 2011 12:00

min första kärlek!


min första kille jag hade hette sebastian. vi var sex år? och vi var bara tillsammans. vi lekte väl å så i skolan. men vi träffades inte efter?? haha..

men sen en gång när jag fyllde år så fick jag ett hjärta som var fyllt med godis, GULLIGT!

men jaa det kanske man inte kan kalla kärlek. vi var små och fatta inget..


så min första riktiga kärlek var kristian.. finns inte så mycket att säga om det..

vi var tillsammans ett bra tag. men det funka inge vidare, så det tog slut.


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards