LindaLjung

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Linda Ljung - 14 juli 2010 15:25

Hej!


sitter i rengsjö nu och väntar på att rebecka ska komma.. när hon kommer ska vi åka och bada med hanna i slakttjärn eller vad e hette? ska tydligen vara 27grader i vattnet där, och det tackar man ju inte nej till.


btw så kommer min syster hem i morgon. det var ju ett tag sen vi träffades nu, så ska bli kul att träffa henne igen. och sen nästa vecka så åker jag till gotland med henne. ska bli skönt och komma bort en vecka! men missar ju allt här hemma. grillnatta och cruisingen :/ tråkigt!


  

Av Linda Ljung - 14 juli 2010 12:14

Hej!


sitter här och är lite små sur på kristian nu..

han vill inte gå på tranan med mig, men han kan gå dagen efter med sina kompisar.. visst jag ska gå på gymnasietranan och han 18års tranan. men endå. har brukar ju gå på gymnasietranan?? och sen så vill han inte åka med mig, jenny och jimmy till orbaden för han åker hellre med sina kompisar. kanske lite töntiga saker att vara sur över. men vafan jag är tjej, hehe. me han får väl sitta hemma och ha tråkigt på sitt rum då. för jag tänker inte tjata med han på nått han inte vill. och om han dissar mig så får han skylla sig själv att jag blir sur..

Av Linda Ljung - 14 juli 2010 11:11

Hej!


har badat massa dom senaste dagarna nu.. och det blir nog så idag också.

ska nog till skidtjärn med rebecka och hanna. måste ju bättra på brännan lite. åker nog dit i morgon också om det är fint väder..

på fredag är det tranan, och jag vet inte om jag ska gå.. verkar som om att ingen orkar gå (tråkig alla är). men får se om jag hittar nån att gå med, är sjukt sugen på att gå!


    

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards