LindaLjung

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Linda Ljung - 27 juli 2010 21:06

Tjo.


idag har vi varit i visby hela dagen och bara shoppat.. men dock fick jag inte med mig så mycket hem..

ett par klackskor, dom är ganska lik ett par andra jag har..

ett par leggings, bara vanliga svarta typ.

lite smycken och trosor.. gjorde bara av med 500 kr idag ;o så har ju alla pengar kvar typ, hihi (a) men nu så har jag beställt två par skor från nelly.. skit billigt där på rean nu ju!! och fraktfritt :D så får väl hem dom om någon dag.. men nu ska jag ut och kolla va folket gör ;)


<33

Av Linda Ljung - 27 juli 2010 08:57

Tjena!


sitter och väntar på att emelie ska bli färdig nu, så vi kan åka in till visby och shoppa.. måste köpa skor, leggings och smink.. men ska också köpa nått till kristian, han fyller ju år snart :) och sen så ska jag se om jag hittar nån snygg tunika som jag kan ha på björn när jag kommer hem.. men nu måsta jag fixa det sista inann vi åker :)


btw så har jag hittat ganska snygga skor från nelly för bara 79 kr :o ska se hur mycket pengar jag har kvar när jag kommer hem senare idag, för om jag har det så beställer jag dom direkt :D


jag har blivit skoman, hihi (a)

grr

Av Linda Ljung - 27 juli 2010 01:14

Hej..


idag har vi bara åkt runt på massa loppisar och kollat.. eller jaa de var väl bara tre st eller nå.. fynda lite små saker.. tex ramar till mina kort som jag har framkallat.. och två böcker, en med recept från thiland och en pastabok :) älskar nämligen både pasta och thaimat..

sen har vi inte gjort så mycket mer.. kom hem på kvällen typ. kolla på en film och nu ska vi sova, så vi orkar upp i morgon.. ska in till visby och shoppa :D


sitter och surar lite nu.. verkar som om att kristian har ljugit för mig :/ måste ringa och höra med han snart. men han är ju på sport in med sin kompis linda..


:/

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards