LindaLjung

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Linda Ljung - 6 juli 2010 17:25

Hej!


nu har det gått ett tag sen jag skrev igen.. men har inte orkat, hehe.


i helgen så serverade jag och hanna på ett bröllop. och det gick jätte bra och det var verkligen skit kul! fick 700 kr för det :D så längtar till i helgen nu.. ska nämligen servera på ett till bröllop då. hoppas att det blir lika kul! och sen fick jag reda på idag att hanna och jag har fått ett till jobb i september.. det bara ramlar på mig jobb nu. ska ju jobba dom två sista veckorna på sommarlovet också. men då ska jag vara på en förskola och kommer få ca 5000 för det..


aja, nog om det.. dom senaste dagarna har jag vara med kristian nån dag. och igår var jag med jenny och louise. var meningen att vi skulle åka och bada men så blev det inte. gick på stan typ och sen åka vi runt massa med kneg och nån till.. och sen på kvällen så hade sandra och charlie kommit på besök och skulle stanna natten. mysigt! så låg och prata med sandra halva natten.

och idag har vi inte gjort så mycket.. bara varit hemma typ. men ska ringa kristian nu och höra om jag kan komma till han nu.. ska i alla fall dit senare ikväll. och så ska hanna och jag gå och kolla på när dom har match. ludde (hannas kille) och kristians lag möter varandra.


men nu ska jag gå och ringa.. skriver mer ikväll kanske..


<33  

syster :)

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards