LindaLjung

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Linda Ljung - 21 juli 2010 21:13

Tjena!


nu har hela dagen gått.

Idag så har jag varit med familjen hela dagen.. har varit och fika och kollat på majas här i rengsjö.. hitta massa fint jag vill ha! typ skit snygga salladsbestik och ljusstakar. och sen fika jag en skit god kaka, har nog aldrig smakat på nått godare! var typ som kladdkaka med massa nötter på, fast mycket godare! och sen åkte vi och kolla på en fäbovall, eller vad det heter.. massa söta killigar som man fick klappa. och nu ikväll så har vi käkat tacos, skit gott.spelat kubb och varit och bada i skidtjärn.. ska väl gå ut och se vad dom andra gör nu, och sen bilr det en film skulle jag tro :)

<33


får  inte in bilderna från idag på datorn.. så dom kommer väl nån annan dag då :)



Av Linda Ljung - 21 juli 2010 09:11

Tjing!


igår kväll kom ju sandra, andreas och charlie hit.. sandra fick sin överaskning, och hon blev verkligen skit glad!! hon fick en ny mobil av emelie och mig. en lika som jag har ;) och jag fick mina skor som jag vunnit på trader, dom är hur snygg som hellst i verkligheten! 

sen käka vi och så.. gick väl och la mig vid halv ett eller nå.

och idag så gick jag upp vid åtta, men har halvsovit från 5.. är ju inte så skönt att sova i en soffa.. men nu måste jag göra mig i ordning. ska hem till mamma idag.


 

    

LINDA · SKOR

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards