LindaLjung

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Linda Ljung - 7 juli 2010 21:19

Tjohej!


ja nu har jag kommit hem till pappa igen.. och jaa jag har skit tråkigt. finns ju fan inget att göra. och pappa är inte ens hemma :/ eller han kanske kom nu? måste spriga och kolla (a)

haha..

hm, nej han kom inte hem.. men sen när pappa har kommit hem ska vi väl kolla på film eller nå. fick massa filmer av kristian. så nu har jag nått nytt att kolla på i alla fall.

men jag vill ut och cykla, men det blåser ju så mycket.. men kanske tar en sväng ändå, om ett litet tag .. så skönt när man kommer hem ju!

i morgon  är det torsdag.  och jag vet inte alls vad jag ska göra.. kanske åka och bada om det är fin väder. eller åka in till stan och köpa nått roligt, det är ju mega rea nu. och det är ju alltid kul. men har jag råd? ibland vill man bara vara rik.. men aja, får se vad som händer i morgon.


Av Linda Ljung - 7 juli 2010 16:17

hej!


jaa nu har vi kommit hem igen.. fick med mig ett par örhängen och jordgubbar hem.. och jag köpte även en glass som jag käka upp där.. aja, nu ligger jag i soffan i alla fall.. kristian står utanför rummet och pratar i telefon med sin far??

undrar vad dom pratar för hemligheter, eftersom han inte kan vara här inne där jag är :s ska nog gå och tjuvlyssna lite nu (a)

Av Linda Ljung - 7 juli 2010 14:32

Hallou!


sitter i kristians säng nu.. va har typ nyss vaknat.. och han sitter för tillfället och spelar gitarr.. låter ganska bra faktis, eller ja förutom att det piper som fan när han inte spelar.

jaa igår så var jag ju och kolla på fotboll. kristians lag förlora med 0-2 men dom spela ganska bra ändå.

och sen när vi kommer hem till kristian så sätter han sig vid datorn och är värsta osocial.. så jag belv skit sur. och gick och la mig utan att säga till.. och typ en halvtimme efter märker han det.usch va sur jag var. jag kommer ju lixom inte hit för att kolla på när han sitter vid datorn.

men aja, sen blev jag glad igen.. så kolla på en film, prinsessan och grodan. den är väl ganska bra och rolig. verkligen sevärd! men efter den filmen så skulle vi kolla på den till men vi orka bara kolla i 10 min sen gick vi och la oss och sov.. och jaa som sagt så har vi typ nyss vaknat.. och snart ska vi gå till prix och handla nått.. och jag ska in på rusta och kolla om som har nått roligt att köpa. kanske gå och kolla på en ny mobil också. har ju tröttnat på min som jag har nu. och jag vill ha en med knappar och en sony ericsson.

men ska gå och tjata på kristian nu så vi kommer iväg nån gång..


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards