LindaLjung

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Linda Ljung - 25 juli 2010 23:31

sitter och kollar på film nu.. har gjort det typ hela dagen.


första filmen vi kolla på var apocalypto, den är super bra!! verkligen sevärd. den får 5 av 5 cupcakes ;)

  

andra filmen var farsan, och jaa den var väl rätt så rolig om man gillar svenska filmer.. så den får 3 av 5 cupcakes..

  

tredje filmen var släkten är värst, den var också rolig.. men inte en sån film man vill se fler gånger än en gång. den får också 3 av 5 cupcakes..

  

och nu kollar vi på man on fire, har dock inte kollat så mycket.. den är säkert bra och spännande om man kollar.. men småtittar man som jag gör nu, så är den sådär..

men den får i alla fall 4 av 5 cupcaks, för att den verkar spännande!

  

Av Linda Ljung - 25 juli 2010 13:18

Hej!


igår kväll blev inte mycket gjort.. kolla på massa filmer typ.

och idag lär det väl inte hända så mycket mer.. så jävla dåligt väder, det blåser hur mycket som hellst.. och det kommer säkert börja regna snart :/  men ska kolla på en film nu. skiver mer sen

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards