LindaLjung

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Linda Ljung - 26 april 2012 16:21

hejhej!


här har det varit dött ett tag..

men har hänt massor denna vecka.


i måndags så gick bussen 7 till sthlm för våran klassresa!

första stoppet blev på spendrups där vi först käka lunch, och sen fick vi se hur öl tillverkas.. efter det blev det såklart ölprovning!

sedan åkte vi till båten som vi bodde på.. gjorde oss i ordning och så. lite senare skulle vi iväg för en överraskning. och det var att vi skulle på sveriges bästa bra och smaka lite drinkar.. trevligttrevligt!

efter det blev det i alla fall käk på grill, sjukt god mat! men som vanligt när man ska göra något så fick jag skit ont i magen och kunna inte alla njuta av maten och vinet till.. men det gick i alla fall över senare, och då drog vi till nån bar i gamlastan.. var en riktigt trevlig kväll!!

dagen efter skulle vi på gastronord.. gick runt och smaka på lite olika matgrejer dom hade där inne. var lite seg, så satt i nå sköna vita puffar nån timme också :)

såå det var vår klassresa! haha.


igår var det nationella i svenska b som gällde.. börja åtta och fick sitta till ett.. vet inte rikigt hur länge jag satt, men hoppas det blev bra i alla fall! sov sen hela dagen när jag kom hem.


och idag har det varit skolan som vanligt, finns inte så mycket att säga om den.

blev i alla fall solning och promenad efter, var sjukt skönt måste jag säga!

nu sitter jag här och håller på att somna. ska käka lite snart och sen sova en stund tänkte jag :)


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards