LindaLjung

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Linda Ljung - 15 april 2012 19:13

   

gjorde dessa på mig idag! var så sugen på att testa mitt nya glitter, snygga blev dom!

skulle även testa min nya gel tänkte jag. men det var ju fan vit, har beställt fel, fan.. hahha.

Av Linda Ljung - 15 april 2012 19:07

hej!


ja så var detta lov över då..

har inte alls känts som om att det har varit lov, men aja.

igår blev det jobb för hanna och mig. vårt sista uf jobb. var en 40års fest på herrgårn i kilafors.. allt gick bra, och vi fick ihop 12 timmar.. kom väl hem runt halv tre på natten.. tänkte kika på en film, men somna direkt. tror det berodde på den lilla sömn jag fick natten innan. somna ju fan sex på morgon och var tvungen att gå upp vid halv elva. Men det var lätt värt det!! :)

idag har jag inte gjort så mycket.. var in till bollnäs en sväng för att köpa mat.. var hungrig men orkar verkligen inte laga mat idag, så det fick bli max.. gott som fan var det!

sen har jag gjort naglar och tvättat, och jag har även tagit en dusch.. märkte nu när jag skrev att jag hunnit med lite idag ändå, hehe.

nu är jag ensam hemma så ska kika på film och njuta av att vara ensam!


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards