LindaLjung

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Linda Ljung - 1 april 2012 22:05

hejhej


jävlar va helgen gick fort då..

vill haa mer! menmen, nu är det inte långt kvar till lovet :D

då blir det i alla fall utgång, studentkryssning, tandläkarn och massa mer roliga saker! men ska även hinna med lite plugg också tänkte jag! slutspurten nu ju..


igår vart det filmkväll hemma hos lindy. vi kika på the grey, var en ganska bra film!

åå idag så har syster med familj och mormor varit här och firat mig.. lite sent, men alltid kul med paket och träffas!

fick en parfym, nagel grejer och en torkställning. riktigt bra grejer om ni frågar mig :D så det tackar jag för!

nu ikväll har jag legat i sängen och kikat på v for vendetta.. det var också en riktigt bra film!

och nu ska jag kika på dh och sen sova tänkte jag :)


godnatt <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards