LindaLjung

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Linda Ljung - 4 april 2012 21:43

Av Linda Ljung - 4 april 2012 21:34

wihoo, lovet kommer med stormsteg nu :D

i morgon så har vi bara politiskdebatt i skolan, sen slutar vi efter lunch.. och jaa då är det ju lov!!

känns lite drygt med politiskdebatt, är ju inte alls intresserad. och så ska vi sitta och lyssna på det i tre timmar känns inte särsklit lockande.. menmen, får väl stå ut med det..


idag har vi haft kvällsöppet i skolan.. har väl gått så där för mig idag..

börja med att göra alldels för mycket pannacotta.. sen skulle jag göra aioli och det gick inte alls. vispmaskin jag skulle använda var helt cp. så den funka ju inte att använda. och det kom jag och anna på efter att vi hade gjort om den två gånger.. så fick göra med elvisp istället, blev betydligt mycket bättre då!

men jaa, sen gick väl allt bra tror jag. men hade inte riktigt någon energi till skolan idag. så har mest bara jollat runt och inte gjort ett piss.. menmen, dagen är nu över och det känns sjukt skönt!


ska krypa ner under täcket och kika på serier nu!

nattinatti <33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards