LindaLjung

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Linda Ljung - 19 april 2012 22:02

jaa i morgon blir det en tripp till ljusdal.

ska hälsa på syster och hennes lilla familj.

har bestämt med charlie att vi ska baka muffins,

fast jag skulle baka och han äta sa han ;)

haha, men tror jag får lite hjälp ändå!


sen ska syster och jag testa lite balfrisyrer och så.

ska nog även be henne att klippa mig på samma gång.

är på tiden nu tycker jag!

sen stannar jag i ljusdal hela helgen också :D

så kommer nog inte bli så mycket bloggande,

utan mest bus med charlie!


<33

 

här var han liten! inte långt kvar nu tills lilla "brunn" kommer.. charlies syskon :)

Av Linda Ljung - 19 april 2012 20:44

halloj!


i morse sov jag inte över ;)

men skolan gick ganska så fort idag i alla fall!

dock så var det tråkigt som vanligt, så jag rev bort min naglar.

efter skolan blev det teater, west side story av estet treorna.

var riktigt bra!

sen drog vi på max och satt där nån timme och prata lite.

nu har jag nyss gjort om mina naglar som jag tidigare rev bort.

vanliga vita blev det idag..


 

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards