LindaLjung

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Linda Ljung - 16 april 2012 16:52

seg dag!

börja med att igår kväll så visste vi inte ens om vi gick i skolan idag.. många är ju lediga.

men det var ju inte vi såklart.. börja halv elva och hade barteknik, fick blanda lite drinkar och så.

trodde det skulle vara roligare, men aja.. sen fick vi ju smaka på dom också, men inte jag då som körde bil.

när vi slutat var ju tvungen att fixa lite med papper och grejer så att jag kan plugga nu när jag är hemma.

har precis gjort färdig en rapport. så nu är det bara en kvar tror jag, eller jaa en halv då!

men tror jag ska ta en liten paus och sova en stund.. känner mig västa hängig idag, så sova skulle vara helt underbart!


<3

 

drinkar!!

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards