LindaLjung

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Linda Ljung - 13 april 2012 22:00

ojojoj, säger då det att kryssningen var helt galen!

hade sjukt kul! och vill göra om det typ nu!!!

men nu är det över, och kan väl bara tack för en helt underbar kryssning :D


Igår var jag en aning seg till att börja med..

skulle upp till tandläkarn och så.

kom igång senare på dagen. pappa och jag var och handla å så. sen träffa jag upp några på stan för att kika runt lite. Blev sedan en tripp till söderhamn för film, kolla på nån usel film.. men det var ju trevligt att komma ut att göra någit i alla fall! sen påväg till donken så lägger linneas bil av. så hon fick ringa så hennes föräldrar kom och boksera hem henne, och mig till bollnäs där min bil stog.. på vägen hem var det nära att jag körde på två grävlingar.. och hemma hos mig stog det tre rådjur..

var väl hemma runt halv tre.


och idag har jag inte gjort ett piss.. var till farmor och farfar en sväng bara och hälsa på.. sen har jag bara tagit det lugnt och försökt hittat något att hitta på.. men det gick inte idag.

så nu blir det film hela kvällen för mig :)

i morgon blir det jobb nästan hela dagen! blir nog super kul!


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards