LindaLjung

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Linda Ljung - 28 februari 2012 14:31

hejhej!


känner att tiden bara rinner iväg nu! så jäkla skönt!

nu är det bara två dagar kvar att jobba innan jag och mathilda tar en shoppingdag i borlänge, kommer bli sjukt kul! och det ska bli så skönt att komma ifrån tällberg ett tag.. är så trött på det här stället nu. alldels för litet för mig, och det händer ju inte ett piss här.. man får sitta på sitt rum och vänta på att man ska börja jobba hela dagarna.. för det är ju inte så kul att åka till rättvik eller leksand själv. och det är värsta litet där också, så det suger ju!

nej usch vad jag känner att jag klagar nu, haha.. menmen, som sagt så är det inte så långt kvar här.. visst så är det roligare att jobba än skolan, men ska bli skönt med en veckas lov.

idag när jag var ute och åkte lite bli så åkte jag på världens jävla sladd, jag var helt säker på att jag skulle åka ner i diket.. för när jag trodde att jag hade fått kontroll över bilen igen så var den påväg till ett annat dike och så blev det så igen.. men det gick ju bra i alla fall! vart lite chockad, men kom på mig sen att jag faktis tyckte att det var ganska kul också, hahha!

men nu ska jag återgå till att läsa blondinbellas blogg och om en timme så börjar jag jobba..


ha en bra dag <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards