LindaLjung

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Linda Ljung - 4 februari 2012 13:40

hejhej!


igår blev det ju filmkväll hemma hos ante.

vi kika på två filmer, en skräcka film som inte alls var särsklit läskig, och en bra film som jag inte kommer ihåg vad den heter.. var väl hemma vid två på natten, så det blev inte så jätte sent igår. men det gick ju det också. Fick ju mysigt sovsällskap :D

idag har jag inte gjort ett piss, har nyss käkat frukost. Ost och skink mackor med varm oboy, mumms! 

om ett tag måste jag väl börja packa, åker ju till tällberg i morgon.. och jag har ingen aning om vad jag ska ta med mig.. känns som om att jag kommer överpacka som vanligt. menmen, får väl se hur det blir..


nu ska jag vila lite innan jag sätter igång och packar..


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards