LindaLjung

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Linda Ljung - 7 februari 2012 23:13

hejhej!


nuu har tre dagar gått här i tällberg.

Resan hit gick super bra, tror inte att nån trodde på att vi (jag och mathilda) skulle hitta hit själva utan karta.. men vi åkte ju inte ens fel en enda gång.

När vi kom hit fick vi i alla fall mat direkt, vilken servise! och sen låg vi inne på vårt hotellrum och kika på film och käka godis hela kvällen..

På måndag hade dom sagt till oss att vi skulle börja vid åtta på morgonen.. så vi gick ju såklart upp till det. Men fick då veta att vi skulle börja vid ett.. så mathila fixa kockkläder å så. sen sa dom till mig att jag skulle komma tillbaka till tio så skulle vi fixa serveringskläder till mig.. så ställde klockan igen, och sov sen en timme till.. men sen när jag gick upp så sa dom att vi skulle kolla på det senare.. såå jaa, fick gå tillbaka till rummet igen då.

sen drog dagen igång, och den gick riktigt segt.. hade typ tolv gäster som käka middag, så fick ju sluta i ganska bra tid.

och idag hade vi också sovmorgon till ett.. så vi hade bestämt träff med hanna och ante.. men då hade vi missuppfatta varandra. så det var på kvällen vi skulle ha setts. men då så drog i alla fall mathilda och jag in till rättvik och köpte lite frukt och tog en fika på nått mysigt cafe.

och dagen gick faktis lite fortare idag även fast vi hade skit lite gäster.. men det blir väl bara bättre och bättre ju mer man jobbar kan jag tänka mig..

I morgon är vi lediga, så vi ska väl sova massa. och så kanske det också blir en sväng in till rättvik igen.. vi har nämligen fått byta boende nu, så har kylskåp och massa nu.. så tänkte att vi skulle köpa hit nån frukost och så. Inte värt att gå upp på hotellet och käka vid åtta när man börjar ett!!


aja, nu ska jag sova!! Godnatt! <3

JOBB · LINDA

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards