LindaLjung

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Linda Ljung - 19 februari 2012 21:58

hejhej!


såå var denna helg över då..

igår blev det ju utgång med gänget. Hade riktigt roligt och det blev sjukt mycket dans.. men jävlar va folk kan vara dryga på dansgolvet. men flyttar på sig för att man inte vill dansa med dom, men jaa då följer dom efter en hela kvällen istället, DRYGT!!

efter blev det i alla fall statiol, var för mycket folk på max ^^..

och idag har man ju mått som man förtjänat.. mått illa och haft ont i huvudet.. huvudverken har i alla fall släppt nu.

måste väl ta och krypa ner under täcket snart också.. ska ju orka köra till tällberg i morgon åå så ska jag orka jobba på det också.. så måste nog vara utvilad!!

Och jaa det blev ju ingen joel i helgen heller :/ känns lite tråkigt, men så kan det vara..


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards