LindaLjung

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Linda Ljung - 15 februari 2012 13:55

hejhej!


ååh så fint väder det är ute.. solen skiner och det är ganska varmt ute dock så blåser det lite här.. Men våren ganska är på g?? Hoppas det! pappa sa att det hade börjat droppa från taket hemma också, så snön har ju börja smällt :D

om en timme så börjar jag jobba.. jobbar till elva ikväll.. ska nog gå bra. måste bara se till så att jag får med mig mina andra skor så att jag kan byta när jag får för ont i fötterna.. fick till och med gå och sätta mig i fem min igår för att jag hade så jäkla ont i fötterna. Det bästa med att man får ont är när man får komma och hem och ta av sig dom jäkla skorna och lägga sig ner i sängen, så nått posetivit finns det ju med smärta också ;)


Har hittat mitt nya tidsfördriv här också, har börja läst blondinbellas blogg. och kan ju inte riktigt hoppa in och läsa det hon skriver nu.. så har börjat läsa från hennes första inlägg.. är på 2006 nu, haha! kommer nog ta sin tid att gå igenom hennes blogg.. men som tur e så är det typ bara 20 inlägg om månaden nu i början..

i morgon så är sista dagen här innan vi åker hem över helgen.. ska blir riktigt skönt att komma hem och sova i sin egen säng! ska även fråga mamma och hon kan laga kotletter i ugn till mig nu när jag kommer hem.. är så sjukt sugen på det!! för just nu lever jag typ på fil och sånt. Kan inte käka riktig mat när jag håller på och jobbar.. eller visst så kan jag det. men kan inte käka några mänger då.. börjar må illa dirket :s


och jag vet inte hur jag ska få  helgen att gå ihop heller.. har så sjukt mycket att göra känns det som.

ska hem till mamma och träffa henne och leif, å så ska jag träffa joel, måste tvätta, ska till tandläkarn åå så ska jag hem till pappa och träffa han lite. och han måste ju få ha sin bil hela helgen.. han har ju ingen bil nu när jag har den hit till tällberg. Han är så gullig som lånar ut den till mig, tack pappa!! :D

skulle även vilja träffa lilla charlie också.. har jag tur så kanske syster, andreas och charlie kommer ner till oss på fredag, HOPPAS!!


aja, nu måste jag göra min i ordning för jobb!

ha en bra dag nu! <33

JOBB · LINDA

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards