LindaLjung

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Linda Ljung - 8 februari 2012 20:46

hejhej!


åå så har ännu en dag gått här i tällberg..

idag tog jag och mathilda en rikigt lång och skön sovmorgon.. sen gick vi upp och käka lunch på hotellet.. kom sedan på att vi skulle gå å kolla runt lite här i tällberg. Så gick upp till green hotell där hanna och ante är. Och där fick vi syn på ante som satt och vinka i ett fönster^^.

åkte sen in till rättvik och käka på kina och handla hem lite gott till vårt slott.. Så nu ikväll har hanna och ante varit här och hälsat på. Bjöd på kaffe och godis, trevligt trevligt! så nu hoppas vi på att bli bjudna hem till dom också!


i morgon är vi också lediga, så vi tänkte höra om vi får gå ner till poolen och simma å bubbla lite ;) HOPPAS!! skulle vara sjukt skönt! fast vi kanske sover bort hela dagen också..


men nu ska jag och mathilda kolla på hajfilm..


Godnatt! <33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards