LindaLjung

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Linda Ljung - 17 februari 2012 18:41

hejhej :)


nuu är jag hemma!!

åå jävlar vaa skönt det är! dock så är jag lite rastlös..

joel skulle ju komma till mig idag, men han har gått och fått magsjuka :/ stackars liten! såå nu sitter jag hemma och gör inte ett piss. får hoppas att morgondagen blir lite mer fartfylld i alla fall! jag som trodde att denna helg skulle bli fullproppad med saker att göra, men tydligen så blir den inte det.. eller jaa, den har ju just börjat.

i morgon kväll blir det nog krogen tror jag! är sjukt taggad på att dra ut nu! blir ju inge sen på tre veckor skulle jag tro.. eller man kanske ska gå ut och testa krogarna i rättvik? men tvivlar på att dom är bra.. fast hur bra är tranan på en skala ett till tio egentiligen.. den ligger nog ganska så lågt!


jaa som sagt så känner jag mig sjukt rastlös..


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards