LindaLjung

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Linda Ljung - 14 mars 2012 13:07

hejhej :)


sitter hos syster i ljusdal just nu.

har varit här sen igår..

fick busa lite med lilla charlie igår.. han vilja att jag skulle läsa samma bok för han 10 gånger, haha!! men det är ju bara mysigt! igår var en ganska lugn och skön dag.

idag så blev det en morgon promenad till dagis med charlie.. jag som alltid brukar vara för trött för att hänga med, men syster fick med mig idag.. och det var riktigt skönt att komma ut lite idag. så fin väder ju!

sen idag så har vi varit och handlat mat, ska käka lassagne till lunch, mumms! och sen så har vi testat på två olika balfrisyrer idag.. vet inte riktigt vilken jag ska ta.. men någon av dom som vi testa ska jag nog i alla fall ha :)

har också lite beslutångest över vilken klänning jag vill ha. finns ju så sjukt många, och det börjar bli dax att beställa nu!! vill ju gärna få den innan balen.. aja, får kika runt lite mer :)

ikväll blir det ungång med linnea, ante och viktor.. vi ska käka och sen dansa hela natten på tranan, hehe.


aja, ska väl gå och vara social med syster nu..

<33

 

min pussgurka :)

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards