LindaLjung

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Linda Ljung - 12 mars 2012 20:00

så trött på allt just nu!!

trött på att vänta, trött på allt.

MEN, jag tänker njuta som aldrig förr på detta lov!!


<3

Av Linda Ljung - 12 mars 2012 18:16

hejhej!


åå så var man äntligen hemma igen!! fast jag har ju varit hemma sen i lörsdags natt.. har inte riktigt suttit nå vid datan sen jag kom hem.. har väl tröttnat lite sen jag var i tällberg.. för den enda man gjorde på dagarna när man inte jobba var att sitta vid datan, hehe.

aja, bilresan hem gick i alla fall bra, och det gick fort att komma hem.. var ju ingen seg trafik ute då. så det var bara att köra på :D på söndagen så gjorde jag väl inte så mycket.. kände mig seg, så tog det mest bara lugnt.. fixa naglarna och så. idag har jag, pappa och stefan varit till söderhamn. pappa skulle kolla på en bil som han köpte.. tror han har tröttna lite på att jag alltid har bilen..

sen åkte jag till bollnäs för att hämta ut min studentmössa och ta en fika med mina vänner, trevligtrevligt!! och efter det åkte jag hem till tildurr och fixa hennes och linneas naglar :)

nu sitter jag hemma och är proppmätt efter all tacos jag trykt i mig.. ska vila lite för jag känner mig sjukt seg just nu.


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards