LindaLjung

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Linda Ljung - 8 mars 2012 14:11

hejhej!


åh men kan inte tiden gå lite fortare?? har ju så sjukt tråkigt nu när mathilda jobbar och jag inte har börjat än.. men tror det kommer bli en lugn kväll i alla fall.. en ordinerie personal och två pj, så jaa det blir nog ganska lugnt! vilket är ganska tråkigt då det inte händer något. men det ska nog gå bra i alla fall.. efter idag har jag bara två dagar kvar att jobba, sen brummar jag hem :D blir nog även ett stopp på max i bollnäs då och träffa alla som varit ut på krogen utan mig.. sen hämta lilla joel och sen hem och sova! kommer bli sjukt underbart att sova i sin egen säng igen! men det är ju inte så långt kvar nu i alla fall..

idag har vi väl inte gjort så mycket.. mathilda har packat ihop sina saker då hon åker hem i morgon.. och jag har mest legat vid datan och segat. vid ett när hon börja gick vi och slängde våra sopor och så käka vi lunch. det är så skönt att komma bort från källarn ett tag!


men nu ska jag fortsätta sega vid datan och se om nått händer.. kanske ska ta en tripp till temop som ligger här borta också. så kommer jag ut lite.. jaa det måste jag nog göra!

<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards