LindaLjung

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Linda Ljung - 17 mars 2012 19:12

hejhej :)


igår var en bra dag!

dock så börja den med att jag var på ganska dåligt humör.. men det gick snabbt över när jag träffa mathilda på stan.. vi gick runt och kolla i alla affärer. jag skaffa kappahl kort bara för att och vi tog en lång fika med massor av prat! var riktigt trevligt! sen drog vi ut på dollar och karlssons. gick i fel fullband bara för att jag aldrig gjort det.. men det var ju ganska tråkigt för det gick så sakta, hehe.. sen drog vi ut till a&h och kika lite för att fördriva tid.. och sen efter det fick vi för oss att åka till björkmans och kolla på möbler.. hitta massa fina grejer, och drömde bort att vi hade egen lägenhet, haha! jaa så såg min dag ut.. drog sen hem och käka mat och vila lite. linnea kom sen och hämta mig.. vi åkte till lindy i söderhamn för filmkvälll.. men när vi kom dit så höll killarna på att laga mat.. var en ganska fin syn att se fyra killar i ett kök! borde bli mer sånt tycker jag ;)

men jaa, vi fick ju ingen mat för vi hade ju redan käkat.. men sen när dom var klar två timmar senare så kika vi på en film. och sen drog alla hem.. och jag låg och kolla på one tree hill hela natten!


<33

Av Linda Ljung - 17 mars 2012 05:16

hejhej!


ligger i sängen och undrar vad fan jag gör vaken nu..

orkar ju typ inte hålla mina ögon öppna.. menmen vad ska man göra om man inte kan slita sig från en serie då, haha..

så nu har jag legat här i min säng halva natten och storbölat till en serie, ganska kul ändå! och jag kan inte minnas när jag grät så här mycket.. helt sjukt hur mycket en serie kan beröra och påverka en.. aja, men nu är det i alla fall dags att sova tycker jag :) är ju en ny dag om en timme typ!


så, nattinatti <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards