LindaLjung

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Linda Ljung - 9 mars 2012 14:40

hejhej :)


jaa men så var det fredag då!! och det betyder att jag åker hem i morgon natt, wiihoo!! ska bli så jäkla skönt!

idag har det inte hänt så mycket.. var upp och käka lunch vid ett, och där sitter man en timme för att döda lite tid. så sjukt tråkgit här i källarn, man blir ju rastlös direkt här.. man vet inte rikigt vad man ska göra.. men snart är det slut på det! ska hem till en veckas lov som är fullspeckad med grejer att göra!!

på söndagen ska jag umgås med joel och mamma ska laga min favoritmat, kotletter i ugn, mumms! sen på kvällen åker jag hem till pappa och vilar lite där ska även fixa mina naglar! på måndagen ska jag hem till mathilda för att fixa hennes naglar och sen ska vi till skolan för att hämta våra studentmössor :D sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på mer den dagen, men kommer säker på nått roligt! sen nångon dag i veckan ska jag till ljusdal för att hälsa på syster och hennes lilla familj.. vi ska testa på balfrisyrer mm. blir nog super kul! sen på onsdagen tänkte jag köra på utgång om jag nu får någon med mig.. var ju ett tag sen sist nu. eller jaa det var väl tre veckor sen ^^ men jag är taggad i alla fall! alla ska ju tydligen ut nu på lördag, men då jobbar ju jag. så får väl träffa alla fulla människor på max när jag kommer dit :) aja, sen någon gång under veckan så ska vi fira min födelesedag också! blir nog bra det! men alltså nu lät det inte som om att jag har så mycket att göra.. men det känns i alla fall som om jag har sjukt mycket att göra, haha..


aja, ska fortsätta med mitt bloggläsande nu inna jag börjar jobba..

ha en bra dag <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards