LindaLjung

Alla inlägg under januari 2012

Av Linda Ljung - 16 januari 2012 12:27

hejhej!


blev hemma idag ändå..

gick upp i morse och tänkte göra mig i ordning och så.. men jag kände att jag skulle stanna hemma istället, så jag gjorde det! har sovit till nu typ, och vet inte rikigt vad jag ska hitta på nu..

skulle behöva plugga, så det ska jag nog göra senare.. skulle behöva få nått i magen också, men orkar inte fixa till nått.. känner mig sjukt lat idag.


<33


Av Linda Ljung - 15 januari 2012 21:23

hejhej!


såå har även denna helg passerat..

känns ganska jobbigt att gå tillbaka till skolan i morgon. Och jag har tappat bort mitt busskort, så måste betala för att ta mig till skolan i morgon. känns ganska värdelöst.. Funderar starkt på att vara hemma!! Känner av en spännig i huvudet nu, en sån man får innan man blir förkyld. så Kanske borde vara hemma istället??

aja, får se hur jag gör i morgon!


och jaa, vad har jag gjort i helgen då..

joo på fredagen hade vi bara en lektion, kändes ju ganska meningslöst att åka till skolan för det.. Men efter drog vi ner på stan för linnea och hanna skulla ta hål i sina öron. uppe där, blev sjukt snyggt i alla fall! och sen tog vi en fika som vi alltid gör när vi är på stan.. sen åkte jag hem och städa rummet och vila lite. fick sedan besök för natten ;)


åå på lördagen så drog jag, linnea, joel, dennis och ante på isracing i eriknäsbo.. var riktigt kul faktis! dock så vart det ganska kallt att stå ute.. för dum som man e så klädde man inte på sig varma kläder för det var ju bara 0 gradigt ute när vi åkte. men aja, sen för att fördriva tiden lite så åkte vi hem till mathilda och dryga oss där.. ante spruta in nån hår grej i ögat på mig så att jag börja gråta ^^hahah, typiskt oss det där!

sen vid halv sju åkte vi till spicy cow och käka en sjukt god middag.. och kvällen avslutades hemma hos ante med film.. eller jaa där i mellan så var mathilda och jag ute och skjutsa massa folk å så.. men kom väl hem nån gång mitt i natten, och jag slapp även sova själv denna natt ;) 

och jaa idag har det inte hänt så mycket.. har mest legat i sängen och degat.. sov nån timme mitt på dan och så..

nuu ska jag kika på en film och sen sova!


godnatt <333

isracing  

LINDA · MYS
Av Linda Ljung - 13 januari 2012 17:44

tjena!!


äntligen helg :D

idag hade vi bara en lektion i skolan.. så det har varit en ganska slapp dag idag!

när vi slutat vid halv tolv så drog vi ner på stan för linnea och hanna skulle ta hål i örat.. åå efter det drog vi å fika på nk.. har blivit alldels för mycket fika på stan nu! pengarna bara ramlar iväg. Men det är ju så mysigt att göra det!

ikväll kommer det en kompis hit å kollar på film med mig.. så det blir en lugn kväll :) och i morgon ska jag, linnea och joel gå på isracing och sen ska vi käka på spicy cow.. blir nog en bra helg det här!


men nu måste jag dra!!


<333

Av Linda Ljung - 12 januari 2012 22:45

Av Linda Ljung - 12 januari 2012 15:59

hejhej


wiihoo snart är helgen här :D

idag i skolan har vi inte gjort alls mycket.7

fick sovmorgon för att våran lärare var sjuk, och sen sluta vi halv ett.

så då blev det en fika på stan med gänget..

fick även med hem nödvändigheter från lindex :)

ikväll vet jag inte rikigt vad som händer..

blir väl sova eller nått sånt.


 

hudkräm och pads??

man blir ju så torr nu på vintern så passa på att köpa en bra hudkräm från lindex :)

Av Linda Ljung - 11 januari 2012 14:44

hejhej


jävlar vaa trött jag är idag..

och i skolan har vi inte gjort så mycket.

gjorde ett missat prov och en sida om nån äppelsprit.

fick sluta strax efter ett idag :)

åkte då till elgiganten och kolla på mobiler och grejer.

ååh, jag vill ha en htc nu!!! måste önska mig en i julklapp!!


aja nu ska pappa och jag kika på film, och jag ska nog sova en timme eller två.


<33

Av Linda Ljung - 11 januari 2012 08:00

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards