LindaLjung

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Linda Ljung - 3 januari 2012 18:00

                         

Av Linda Ljung - 3 januari 2012 16:01

hejhej!


fyfan vaa dagarna bara rinner iväg nu.. helt sjukt ju!! och snart börjar man skolan igen.. känns ju lagomt deprimerande.. men som tur e så går vi ut på praktik v 6 och vi blir borta från skolan till v 11 :D SKÖNT!!


idag har jag varit och röntkat min mage.. dom kika efter om jag hade gallsten, men det hade jag inte, wiihoo!!

fick göra sådär ultraljud som dom gör när man väntar barn, kändes ganska roligt faktis. hehe.


ett ord jag verkligen hatar är röntga!! och jag tror att det beror på att när jag var liten och hade brytit nyckelbenet och skulle in och röntka mig, då fråga jag mamma högt och tydligt i väntrummet när jag skulle få komma in och runka mig.. så nu kopplar jag alltid det ordet till det ^^ haha.


nu snart ska mamma och jag käka fisk, mumms!!

och sen senare ikväll ska jag iväg på filmkväll hemma hos linnea :)

måste ju ta vara på tiden nu när jag har lov och bara göra roliga saker!


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards