LindaLjung

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Linda Ljung - 2 januari 2012 19:57

igår fick pappa och jag nå fnatt och beställde hem 11 filmer från ginza :D

berätta för han att man kunna köpa ivanhoe för 49kr, och då nappa ju såklart han. Han älskar nämligen den filmen.

så vi kika om det fanns nån mer rolig film att köpa. och då hitta vi gladiator och robin hood, och så var det nån komedi som jag tyckte verka rolig.. men pappa tyckte ändå att det  ändå inte riktigt räkte med dom filmerna.. så då beställde vi även hela harry potter boxen :D

så nu har vi att göra ett tag framöver!!  pappa har nämligen inga kanaler, så filmer är ju prefekt där!!

     


Av Linda Ljung - 2 januari 2012 18:24

hejhej:)


sitter hemma hos mamma nu och har nyss käkat.

idag har jag inte gjort så speciellt mycket idag.

mamma kom och hämta mig hos pappa vid två typ, så då åkte vi hem till moster camilla och hälsa på lite..

sen skulle mamma på sjukhuset så följde med dit. åå efter det åkte vi och handla lite.

nu ikväll ska vi mysa framför tven. ska kika på Friday the 13th som går på tven.. hoppas den är rikigt läskig så man blir lite rädd ;)


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards