LindaLjung

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Linda Ljung - 1 januari 2012 19:47

jaa så var 2012 här.. Och jorden ska gå under detta år?? hmm, jag tror inte rikigt att det kommer bli så.. Eller? har väl varit jordbävning i norge? det kan är början, vem vet!!


mitt nyårs firande blev ju såklart inte som jag planerat.. allt var super kul till en början, men sen vid tio kom illamåendet och magontet tillbaka.. så la mig och vila till tolvslaget. då gick vi alla ut och skåla och kramas massa :)

efter det fick pappa komma och hämta mig. Kändes skit tråkigt att åka hem, men jävlar va skönt det var att ta en dusch och sen lägga sig när jag kom hem!


Idag har jag tillbringat dagen i sängen.. har gått ner i köket för att käka nått bara. Annars har jag legat här hela dagen. Har också sminket kvar från igår, inte alls bra!! och jag har gått runt i min sköna morgonrock hela dagen :)


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards