LindaLjung

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Linda Ljung - 9 januari 2012 18:02

hejhej


ååh nu böjar jag känna paniken över att börja skolan igen..

aja, idag har jag varit på stan med ante, hanna och mathilda. fick med mig hem en skjorta och ett armband. kommer blider sen :) tog en fika och satt och prata i nån timme. men nu är jag hemma igen. ska snart betala in till balen å så. annars har jag inget inplanerat ikväll.. känns tråkigt, men så kan det ju vara..


<33

Av Linda Ljung - 9 januari 2012 01:29

Av Linda Ljung - 9 januari 2012 01:16

hejhej


så var denna helg över..

i fredag var det mys i ljusdal med syster och charlie.

I lördags så blev det krogen med gänget, hade riktigt kul där ett tag :)

och idag har jag mestadels av dagen legat i sängen och kikat på desperate housewives, och det är väl okej när man är bakis?? men sen nu ikväll blev man alldels för rastlös, så då drog  vi på en liten roadtrip till söderhamn, men där hände det inget.. så dom jag var med käka pizza medans jag kolla på. och sen drog vi hem till ante och spela kort och prata massa.. en helt okej dag faktis!!

nuu har jag planerat att jag ska kika lite mer på serie och sen sova :)


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards