LindaLjung

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Linda Ljung - 16 januari 2012 18:34

hej igen!


nu har mitt busskort kommit fram :D mamma hitta det hemma i en låda. Jag har säkert lagt det där för att jag skulle komma ihåg vart det var nu efter lovet.. men nej, glömsk som man är så gjorde man inte det..

annars idag har jag varit duktigt och pluggat.. blev färdig med uppgiften som gav mig ig varning i samhäll. så nu har jag bara en uppgift som ska in tror jag.

nu snart ska pappa och jag kolla på film, och sen tror jag det blir en tidig kväll i kväll.. måste ju orka upp till skolan.



<33

Av Linda Ljung - 16 januari 2012 12:27

hejhej!


blev hemma idag ändå..

gick upp i morse och tänkte göra mig i ordning och så.. men jag kände att jag skulle stanna hemma istället, så jag gjorde det! har sovit till nu typ, och vet inte rikigt vad jag ska hitta på nu..

skulle behöva plugga, så det ska jag nog göra senare.. skulle behöva få nått i magen också, men orkar inte fixa till nått.. känner mig sjukt lat idag.


<33


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards