LindaLjung

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Linda Ljung - 20 augusti 2012 14:22

hejhej!


nu har det gått några dagar igen.. men jag har haft saker att göra och datan är inget jag prioriterar.. har i alla fall varit i ljusdal i flera dagar och hälsat på syster och hennes familj.

Har busat med charlie, varit och badat och bakat bullar.. resten av tiden har vi bara myst! skönt att komma bort från bollnäs ett tag, även om det inte är så långt bort så känns det skönt!!

i lördags så åkte jag hem igen, blev utgång på kvällen med rebecka, hanna och mathilda.. Fick till en början inte komma in på tranan för att dom ansåg att jag var för full, haha!! satt ner i fem min sen gick jag och tog ut pengar, var helt säker på att jag skulle få betala när jag fick gå in igen.. träffa på min gamla granna och hon sa att jag skulle gå in med henne, så gjorde det och då fick jag gå in. hade lixom gått tio min.. så tror dom såg då att jag inte var så jäka full som dom trodde, hehe. Men det är jävligt bar att dom inte släpper in för fulla männikor tycker jag! hade sen en riktigt bra kväll med massa dans och så :)

Igår låg jag i sängen hela dagen, orka inte göra ett piss.. eller jaa jag bada också! vi har jag äntligen fått vårat badkar!!

idag sov jag till tolv, verkligen behövligt! man blir helt slut av att busa med charlie i några dagar ;P

sen har jag tagit en promenad, svetten spruta när jag kom hem hahah! men jävligt skönt var det. Nu har jag precis duschat och ska nu kolla efter lite jobb.. börjar ju bli rastlös av att bara gå hemma.. har varit arbetslös en vecka nu..


men ha en bra dag! <3


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards