LindaLjung

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Linda Ljung - 7 augusti 2012 22:21

hej igen!


nu har jag precis kommit hem till mamma.

har varit ute och träffat mathilda en sväng.

blev som vanligt massa prat om allt möjligt.

Trevligt!

nu har jag krypit ner i sängen och ska kolla på grey's.

har fastnat!

i morgon blir det jobb hela dagen.

har inget planerat på kvällen,

så tänkte att jag då kanske hinner med en cykeltur!

skulle vara skönt!


Natti! <3

 

mina bakverk som jag gjorde igår! :)

Av Linda Ljung - 7 augusti 2012 18:38

hej!


nu har jag jobbat klart för idag.

har varit sjukt dåligt väder, och det betyder ju att det inte kommer så mycket folk. men tiden har ändå rullat på bra tycker jag!

nu sitter jag och kikar på film med pappa. och om ett tag så ska jag åka in till bollnäs för att träffa mathilda en sväng. men blir nog sägen rätt tidigt för mig ikväll, var uppe sent inatt och kolla på serie.. måste ju orka jobba hela veckan också ;)


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards