LindaLjung

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Linda Ljung - 10 augusti 2012 22:00

tjena!


ligger nu i sängen efter en ganska lång dag.

jobba som vanligt.

allt gick bra, och hade lite saker att göra.

men hatar vekligen när allt folk ska komma precis samtidigt och ha mat.. asså, det är väl kul också.. men efter alla har gått så blir det stendött igen.. varför ska alla komma samtidigt, dom kan väl komma lite olika tider tycker jag. då går dagarna mycket snabbare och man har saker att göra hela tiden ;P

menmen, nu har jag bara två dagar kvar, sen blir jag arbetslös...

gäller att söka jobb nu! hade ju planerat att jag skulle söka massa jobb medans jag jobbade, men så blev det ju inte..

SMART LINDA! kommer ju bli galen av att bara gå hemma..

aja, ikväll så åkte mamma och jag till mormor och hälsa på. fick saft och sjukt goda bullar, mumms! satt och prata ett bra tag.. nu ska jag kolla serie som jag nuförtiden gör varje kväll innan jag ska sova ^^


Godnatt! <3

JOBB · LINDA

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards