LindaLjung

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Linda Ljung - 21 augusti 2012 18:41

hejhej!


nu är jag hemma hos pappa. har inte varit här på över en vecka och jag fattar inte riktigt varför, haha.. Idag så var jag tvungen att ställa klockan för jag skulle upp på en information på arbetsförmedlingen. Sjukt seg så jag stängde av klockan och råka somna om, men jag kom upp så jag hann dit i tid i alla fall! :)

tog väl en halv timme eller nått.. drog sen och kolla på dollar efter lite grejer.. men hitta inget av det jag skulle ha.

åke hen till mamma och packa ihop lite grejer sen åkte jag till pappa. vi har varit till söderhamn och handlat. jag vilja ha en muffinsform och andra bakgrejer, så nu är det fixat!

har precis käkat grillat till middag och snart ska vi väl kika på film.. orkar inte göra så mycket mer idag. är helt slut.. men jag får väl skylla mig själv då jag låg halva natten och kika på greys..

Jag har fått en bula i pannan också... vakna mitt i natten från söndagen till måndagen av att jag slog i huvudet skit hårt i väggen.. bulan och fortfarande kvar och jag är ganska öm. inte första gången jag vaknar av att jag drämmer in huvudet i väggen i sömnen..


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards