LindaLjung

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Linda Ljung - 6 augusti 2012 22:42

hej!


nu har jag gjort min sista lediga dag.

eller jaa nu ska jag jobba i sex dagar och sen blir jag arbetslös...

PANIK!!

Måste verkligen ta tag i det där med att söka jobb nu.

man tänker ju inte så mycket på det när man väl jobbar..

Men det löser nog sig!


Idag har varit en ganska aktiv dag..

Börja med att göra scones till frukost.

sen blev det en sväng till bollnäs.

skjutsa mamma å handla och så.

och sen träffa jag hanna på stan där vi tog en kaffe och prata massa.

vid två var jag hemma igen, haha!

Drog då till ljusdal och hälsa på systers familj med pappa.

fick hjälpa dom att göra stuvademakaroner,

 och sen fika vi på nybakt sockerkaka, mumms!

Nu ikväll har jag bakat massa.

har gjort dammsugare för första gången,

och så gjorde jag beskvier..

blev precis klar, så nu ska jag kika på serie och sen sova!


natti <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards