LindaLjung

Alla inlägg under september 2010

Av Linda Ljung - 26 september 2010 21:16

hej igen :)


hm jag har inget att göra, så jag sitter här en stund nu.. vi kolla i alla fall på sweeney todd. både mamma och leif tyckte att den var dålig, hahah. men nu har dom knäppt på nån usel film. så det blir väl till att lägga sig snart. börjar 11.45 i morgon, så det är ju ganska tidigt att lägga sig nu också.. måste klippa naglarna också, vill inte! men eftersom vi ska vara i köket i morgon så måste jag..


<3

Av Linda Ljung - 26 september 2010 17:55

tjena


åh fy så trött jag är idag.. men det är ju lite svårt att sova när kristian ligger och rumpar mig ;) hahah. han måste nog köpa en större säng!

igår kväll så hade vi det bara mysigt. kolla på film och så. dock så somna jag. men när jag skulle lägga mig i sängen så blev jag pigg? så vi spela massa gh :D eller var det före filmen? aja, jag kommer inte ihåg i alla fall.

idag så har vi typ sovit bort hela dagen. spelat lite wii och sen åkte jag och käka med mamma och leif på take off, mumms! käka en pizza, den var ju hur god som helst ;)

men nu ska vi gå ner och lata oss i soffan. ska kolla på sweeney todd, skit bra film!


<3

  

MOVIE · MYS
Av Linda Ljung - 25 september 2010 13:11

tjena :)


igår var ju jag på klassfest.. var väl ganska kul :) men jag lyckades glömma mitt vin hemma, hahha.. men jag fick i alla fall en gratis fylla (y)

här kommer massa bilder från igår.


 

 

 

                   

Av Linda Ljung - 24 september 2010 14:29

tjena


idag har jag varit till gävle med hannipanni :) fick med mig lite saker hem. ett par leggings, en mössa och lite hemligheter. har i alla fall haft en trevlig dag med hanna. dock så hade varken jag eller hanna så mycket pengar. så vi tog det tidiga tåget hem. nu sitter jag hemma hos jenny och väntar på att mamma ska komma.


  mössan jag köpte

Av Linda Ljung - 23 september 2010 19:01

tjosan


har spenderat min dag i ljusdal idag.. har vare ute och fikat med sandra, lillill och charlie :) sen gick vi på dollar och handla lite götta till ikväll. jag sitter i alla fall och väntar på mat nu.

charlie och lillill ligger på golvet och leker. sandra lagar mat och jag sitter här och bloggar ;P men har inget mer att skriva nu..


<3

Av Linda Ljung - 22 september 2010 20:50

hejhej


idag har vi haft orientreingsprov i skolan.. var väl ute i skogen i nån timme. tog alla förutom en som vi inte hitta.

och idag fick vi reda på vilka som får åka till spanien. det blev jenny och mathilda, så glad för eran skull! men jag skulle såklart vilja ha åkt jag med.. men jag och hanna ska söka här hemma i sverige nu istället, kanske lofsdalen eller stockholm :)

efter skolan kom kristian och hämta mig. vi åkte hem till mig och mös typ. och nyss har jag duschat och ska snart knäppa på idol :D


<3

Av Linda Ljung - 21 september 2010 18:28

tjena


fy så trött jag har varit idag.. kan ju bero på att jag inte har kunnat sove inatt. glömde ju min bricanyl hemma, så har knappt kunnat andas.

och i morse när vi skulle till skolan så spöregna det ju. så lagomt blöt man var när man kom till skolan då :/

så skönt å ligga hemma i soffan.. ska hämta ett täcke nu, och se om jag somnar :D


kristian<3

Av Linda Ljung - 20 september 2010 20:03

hejhej


nu sitter jag hemma hos jenny :)

idag så har det ju vare skola som vanligt..efter skola åkte jag hem till kristian och prata lite. så nu får vi hoppas på att det blir bra sen! var inte hos han så jätte länge. åkte nämligen hem till jenny. vi hade typ inget att göra. så linda tyckte att vi skulle åka och bada. så det gjorde vi :D iskallt kan jag säga att det var! men skit kul var det också. finns en film på när vi hoppar i och kommer upp och så.. vi moonar även i filmen ;) så jag lägger nog inte upp den här, hehhe.

men nu måste jag värma mig lite, innan jag fryser ihjäl..


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards