LindaLjung

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Linda Ljung - 2 september 2010 19:29

Hej igen.


sitter här och surar lite nu.. trodde jag skulle få träffa kristian i helgen, men nu ska han tydligen lana. och han kunna ju inte träffa mig för att han är sjuk? hur fan kan han då träffa sina kompisar. ibland undrar man ju hur killar tänker, om dom ens tänker..

jag som har gått och väntat på att han ska höra av sig och vill hitta på nått, men han verkar inte vilja träffa mig.. aja, hans förlust!

Av Linda Ljung - 2 september 2010 17:44

Hej!


blev inget bloggande igår.. men jag orka inte.

aja, i skolan så var det kökskampen. fick typ springa runt på olika stationer och göra grejjer. tex på en station skulle vi göra en tårta på 15min, eller ja man skulle göra den så snabbt som möjligt och så snygg som möjligt.. våran kom trea i snygghet,hahah ^^ kommer bild sen nått tag.. sen sluta vi vid halv två. då var ju ut och körde bil med pappa, gick skit bra ju!


idag så har jag bara haft tre lektioner, idrott, svenska och trafikkunskap.. efter skolan kom pappa och hämta mig, så jag fick köra hem. nu har vi käkat mat och så. så nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på film.

fick nyss reda på att datan jag skulle ha var slut, så ska få en 15tum istället :)


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards