LindaLjung

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Linda Ljung - 4 september 2010 12:13

hejhej :)


jag får inte igång internet på min data :( det står att man ska få en vecka gratis, men det verkar inte som det. men ska i alla fall dra en sladd från leifs internet sen. så hoppas att det funkar då.

men först ska vi åka till nån hamn eller va det var. så om vi åker förbi söderhamn så ska jag tvinga in dom på öb och skokanonen. på öb ska jag ha en övningskörningsskylt och på skokanonen ska jag kolla på skor. var ju ett tag sen jag köpte ett par nu ;) men jag har inga pengar heller, men ska fråga pappa om han vill hjälpa mig att köpa ett par. måste ju ha vinterskor! men nu ska jag gå och fixa det sista innan vi åker :)


<33


  

hahahha, jag suger på paint ;P

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards