LindaLjung

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Linda Ljung - 13 september 2010 19:31

Tjena


usch för måndagar säger jag bara! dom går ju så segt och jag är alltid skit trött på måndagar. menmen. börja 10 över 10 idag.. börja med samhälle, jag och jenny trodde vi skulle vara i köket. så vi gick ju ner och bytte om. men när vi kom upp så fick vi veta att vi hade samhälle först. så det var bara till att gå ner och byta om igen.

efter lunch var vi i alla fall i köket. fick göra massa olika rätter. sjukt jobbigt när alla stressar på varandra. var ju typ så att man sprang runt i köket som galningar. men vi fick i alla fall sluta tillsist. så nu är jag hemma och latar mig..

och jag borde ju lägga upp bilderna från helgen, men jag orkar inte just nu. ska knäppa på en film, så får se om jag orkar hålla mig vaken ;)


<33


Av Linda Ljung - 13 september 2010 11:01

hejhej


sitter i skolan nu..orkar inte vara här nå mer. men måste väl.

men nu ska vi gå och käka, hoppas det är god mat!


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards