LindaLjung

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linda Ljung - 5 oktober 2012 23:34

hej!


nu är det helg!!

igår var det ju somsagt kanelbullens dag.. jag började dagen med en promenad, helt utan musik i öronen.. var riktigt skönt!! sen baka jag kanelbullar och blåbärsmuffins.. pappa sa att sandra med familj skulle komma och hälsa på, så jag stanna bara hemma hela dagen. Pappa och jag laga ihop lite mat tills dom skulle komma och så.. sen blev det massa bus och mys med pojkarna och sandra gick igenom ett förråd med massa gejer.. mycket blev slängt och väldigt lite sparat. Resten av kvällen spela vi kort och kika på film. Hade en riktigt mysig dag!

i morse när jag vakna var jag helt slut.. så gick in och la mig med sandra i sängen (soffan är ingen höjdare att sova i!) men jag kunna inte somna om.. och klockan var väl runt sex skulle jag tro. så gick ner till pigga charlie och pappa och fixa i ordning lite frukost. somna sen i soffan helt utmattad, vakna till en sväng när dom skulle åka vid nio.. sen sov jag nån timme till.. Och idag har jag hjälpt mormor med att handla mat, blev fika och massa prat då min morbror tony också var hos mormor. Prata invandring, jobb och bollnäs.. Långa men roliga diskussioner! Och nu ikväll har mamma och jag haft myskväll framför tven..

ska nu kika på lite serie och sen sova, och i morgon tänker jag sova hur länge som hellst!! För i morgon kväll blir det PARTY!! och då vill man ju vara pigg ;)


Nattinatti <3

   

Av Linda Ljung - 3 oktober 2012 21:45

hej


seg dag idag.. har inte gjort något vettigt..

eller jaa städa upp lite på rummet och så i morse.. har varit en sväng till bollnäs för att hälsa på mamma och så har jag bakat kakor.. så jaa inget vettigt.. i morgon är det ju kanelbullesdag, så jag tänker baka kanelbullar! sen ska jag även ringa på jobb i morgon hade jag tänkt! så något vettigt blir det då i alla fall! och även en promenad ska jag hinna med!

jaa har inte så mycket att skriva just nu.. Så godnatt! <3

Av Linda Ljung - 2 oktober 2012 15:14

Hej
Sjukt dåligt och regnigt väder idag.. Men trotts det har jag varit ute på en promenad.. Blev sjukt blöt men jag överlevde ju ändå ;-) sen har jag varit ner på stan en snabbis och träffat Matilda.. Nu är jag hemma hos mamma, ska packa ihop lite saker och sen åka till pappa :-)
<3

Av Linda Ljung - 1 oktober 2012 22:33

tjena!


det är måndag och ny måndag.. alltså snart är det ju jul!! vart fan tog det här året vägen??

Idag har det varit en bra dag! Börja den med en promenad som gjorde mig ganska pigg. Sen mötte jag upp mamma på stan, lämna in lönelappen för den enda dagen jag jobba i september. och sen blev det en sväng på dollar.. köpte inget, utan följde bara med mamma.. sen nu ikväll har jag varit till linnea och bastat lite, riktigt skönt!! blev även ett dopp i det blå, haha!! 9grader var det i vattnet tror jag.. Och nu är jag hemma. ska kika på nått avsnitt av greys nu och sen ska jag sova. I morgon ska jag kolla efter lite jobb hade jag tänkt, och sen får vi se vad som händer..


Godnatt! <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards