LindaLjung

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Linda Ljung - 16 oktober 2012 18:49

hejhej!


nu var det ett tag sen igen.. men har haft lite att göra nu dom senaste dagarna.

I fredags åkte jag till bollnäs för att skjutsa mormor till sjukhuset, sen träffa jag hanna på stan och tog en fika. Åkte sen till jenny och vi åkte runt på dollar och stan, blev en fika då också.. sen på kvällen tog jag och jenny det bara lugnt. På lördagen åkte vi och handla mat och sen åkte vi en till carina och janne.. där hjälpte vi till med att packa älgkött och jag sydde en "gardin" till jennys fönster i hallen. blev även bjuden på älggryta, mumms!!

sen åkte vi hem till jenny, drack lite vin och det kom lite folk.. när dom drog till krogen så gick vi och la oss.

på söndagen tog vi det lungt och kika på tv mest hela dagen, eller jaa jag låg och sov (a) Janne och Carina kom och fika en sväng och så bjöd vi Danne och Lindah på middag..

Åkte sen hem på kvällen, kika på tv sen somna jag som en stock.

skulle skjutsa mormor igen på måndagen och det var vid åtta på morgonen, men hon ringde lite före och sa att det hade blivit inställt men hjölpte henne att handla och så istället.. Träffa mathilda en sväng på stan för en fika och på kvällen åkte mamma och jag till rengsjö och hämta de sista grejerna vi hade kvar där.. låg i soffan resten av kvällen. Och i morse hade jag förväntat mig att det skulle vara snö ute när jag vakna, men där hade jag fel.. allt var bortsmält!

och idag har jag fixat med mitt cv och persoliga brev, och så har jag sökt nått jobb.. åå i morgon så ska jag in till Bollnäs för att söka lite mer jobb och så. Nu ska jag fan ha ett jobb!!


nu blir det film, godnatt! <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards