LindaLjung

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Linda Ljung - 22 oktober 2012 18:19

hejhej


nu är jag hemma igen..

åkte ju till bollnäs för att träffa hanna. passa även på att köra ett bord till mamma..

hanna och jag gick runt på stan och kolla på kläder och så, å jävar va shoppingsugen jag blev!! haha.

sen blev det en fika på nk.. åkte även ut på rusta och kolla lite.. köpte en facial scrub, måste verkligen försöka sköta mitt ansikte nu.. är ju så dålig på att tvätta av smink och sånt på kvällarna och det gör ju så att jag får mer finnar och porer.. så nu ska sånt bort!!


vet inte riktigt vad som händer ikväll, blir nog bara hemma.


<3

 


Av Linda Ljung - 22 oktober 2012 11:59

hejhej!


ny vecka nu då! känns skönt!

nu ska jag åka in till bollnäs för att fika med hanna.. sen får vi se vad som händer idag. har inget planerat.. söka lite jobb kanske.. börjar bli riktigt segt att bara gå hemma nu.. så jaa ett jobb skulle vara bra!!

aja jag måste dra nu!


puss <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards