LindaLjung

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Linda Ljung - 30 oktober 2012 12:23

hejhej


nu har jag gått arbetslös i snart tre månader, helt sjukt vaa tiden går fort.. var ju nyss jag jobba känns det som.

men hur som helst så har jag sökt massor av jobb men det är typ ingen som har hört av sig. Men i morse ringe telefonen och då var det ett jobb här i bollnäs, så vid två ska jag ha telefonintervju.. Och sen nästan direkt efter får jag ett annat jobberbjudanade av en kompis, så senare idag efter två så ska jag åka och presentera mig för den andra arbetsgivaren!! såå nu hoppas jag på att jag kan få ett av dom här jobben!! skulle vara sjukt bra!


aja, nu ska jag återgå till att kolla på mer jobb!

<3

JOBB · LINDA
Av Linda Ljung - 30 oktober 2012 00:04

hej


nu är det natter och jag är fortfarande vaken som vanligt.

känner mig inte så trött så blir vaken en stund till i alla fall.

skulle igentilgen ha åkt till pappa också, men pga dåligt väglag så strunta jag i det idag.

Och ikväll har jag druckit glögg och ätit pepparkakor :D

jaa jag längar lite till jul!! haha


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards